Gjensidige veselības apdrošināšanas attālināta izmantošana

Gjensidige ADB Latvijas filiāle (Gjensidige) ārkārtas situācijas laikā no 2020.gada 7.aprīļa papildinājusi veselības apdrošināšanas pakalpojumus ar attālinātajiem medicīnas un sporta pakalpojumiem

Gjensidige sagatavojusi informāciju par veselības apdrošināšanas online pakalpojumiem un iespēju saņemt polisē paredzētos pakalpojumus, kā attālinātas speciālistu konsultācijas un iespēju sportot.

 

Attālinātās speciālistu konsultācijas

Gjensidige apmaksās arī ārstu-speciālistu telefoniskās un tiešsaistes jeb online konsultācijas. Atlīdzības apmērs tiks noteikts, pamatojoties uz iesniegto dokumentāciju un saskaņā ar veselības apdrošināšanas programmas cenrādi.

 

Programma Sports

Ņemot vērā, ka šobrīd sporta klubus klātienē apmeklēt nav iespējams, Gjensidige saviem klientiem apmaksās video treniņus/ grupu nodarbības online vidē, ja sporta klubs tādus nodrošina un klients var iesniegt pakalpojuma saņemšanu un apmaksu apliecinošu dokumentāciju.

 

Apdrošināšanas atlīdzības

Veselības apdrosināšanas atlīdzības pieteikumu (čekus) var iesniegt vienā no šiem veidiem:
• Gjensidige klientu portālā vai mājas lapā,
• izmantojot Gjensidige Hand mobilo aplikāciju.

Detalizētāku informāciju un atbildes uz jautājumiem vari uzzināt, zvanot pa tālruni +371 67112222.

 

Konteksts:
Latvijā no 2020.gada 12.marta ieviesta ārkārtas situācija, kuras laikā noteikti dažādi ierobežojumi, tais skaitā veselības aprūpes pakalpojumu sniegšana (saglabājot tos veselības aprūpes pakalpojumus, kuri ir dzīvību glābjoši un kuriem nepieciešams nodrošināt terapijas nepārtrauktību), tai skaitā ierobežot ārstniecības personas tiesības sniegt veselības aprūpes pakalpojumus vairākās ārstniecības iestādēs.

Vairāk par ierobežojumiem ārkārtas situācijās laikā.

 

Par izmaiņām veselības apdrošināšanas pakalpojumu saņemšanā informēsim.
Ja radušies jebkuri jautājumi par šo situāciju, sazinies ar savu apdrošināšanas brokeri vai raksti mums riga@unibrokker.lv.