BTA ievieš jaunu vizuālo tēlu

Apdrošināšanas akciju sabiedrība BTA Baltic Insurance Company (BTA) visā Baltijā maina zīmola identitāti

 

 

Saskaņā ar sabiedrības iekšējām vērtībām jaunā zīmola stilistika izceļ draudzību, pieejamību un cilvēcību. Vienlaikus tajā ir saglabāta BTA raksturīgā uzticamība un stabilitāte, ko pasvītro uzņēmuma lielākais akcionārs Vienna Insurance Group AG.

BTA valdes priekšsēdētājs Jānis Lucaus uzsver, ka pieejamība ir viens no BTA veiksmes iemesliem, ko līdz ar vizuālajām pārmaiņām vēlamies attīstīt. „Apdrošināšana nav tikai finanšu bizness. Tas ir attiecību bizness, kurā jābūt kopā ar klientiem un partneriem gan priekos, gan bēdās. Mūsu, apdrošinātāja, pienākums ir iedrošināt, atbalstīt un sniegt drošības sajūtu, lai mūsu klienti justos pārliecināti par sevi, saviem tuviniekiem un darbu, ko dara, tāpēc mana un mūsu komandas pārliecība: viegli būt atbildīgam, ja līdzās ir kāds, uz ko vari paļauties!”

 

Vairāk par BTA jauno identitāti:
https://www.bta.lv/lv/about/bta-vizuala-identitate